شنبه , ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه پیام نور البرز بازدید کرد همزمان با برپایی سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان البرز ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از افتتاح این نمایشگاه از غرفه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان البرز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مراسم افتتاحیه بزرگداشت «هفته پژوهش» در استان البرز همزمان با روز دانشجو با حضور مهندس محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،استاندار البرز، روسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، مسئولان دستگاهای اجرایی و جمعی از نخبگان و فعالان علمی و پژوهشی در پارک شهید چمران کرج برگزار شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه با حضور در غرفه دانشگاه پیام نور استان البرز از دستاوردها وآثار علمی و پژوهشی دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشگاه بازدید نمودند و دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نو راستان البرز توضیحات لازم در خصوص دستاوردهای مننتخب این دانشگاه را ارائه نمود.
غرفه پیام نور البرز در این نمایشگاه به معرفی ۶اختراع و ابتکار دانشجویی،۷عنوان پایان نامه منتخب دانشجویان کارشناسی ارشد پرداخته است.
همچنین آمار و عنوان مقالات ثبت شده و ارائه شده در همایشهای ملی و بین المللی،کتب چاپ شده وترجمه کتب علمی مختلف اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان البرز نیز در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت.
نمایشگاه هفته پژوهش البرز در سال جاری با ۱۷۰ غرفه دایر شده است و در این نمایشگاه ۲۵۰ طرح پذیرفته شده که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ طرح به آن اضافه شده است.
گفتنی است این نمایشگاه با «پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی» از تاریخ شانزدهم تا بیستم آذرماه در باغ گل‌های کرج دایر است، در طول برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش دستاوردهای بخش پژوهش و فناوری، جشنواره استانی ایده‌های برتر، جشنواره دانش‌آموزی، جشنواره «الکامپ» و دوازده کارگاه‌ برگزار می‌شود همچنین در اختتامیه این نمایشگاه از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان تجلیل خواهد شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:06
کد مطلب : 2277
بازدید : 309 views
دیدگاه های مطلب "وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه پیام نور البرز بازدید کرد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021