جمعه , ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG18394985

رئیس دانشگاه پیام‌نور گلستان از کسب رتبه چهارم این دانشگاه در حوزه آموزش و برگزاری امتحانات در بین ۳۱ استان خبر داد.

قربان شهریاری، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان در گفتگو با خبرنگار “خبرگزاری دانشجو” در گرگان، گفت: امتحانات دانشگاه پیام‌نور به دو صورت کاغذی و الکترونیکی در سراسر کشور به صورت همزمان و با سوالات یکسان برگزار می‌شود و همین امر که سوالات امتحانی توسط استاد طراحی نمی‌شود باعث ارتقای آموزش و میزان بالای قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در کنکور تحصیلات تکمیلی شده است.

وی آموزش مجازی و همچنین برگزاری آزمون‌های الکترونیکی را دو دستاورد مهم دانشگاه پیام‌نور خواند و افزود: دانشگاه پیام‌نور با این دو قابلیت توانسته مفهوم آموزش از راه دور را به منصه ظهور برساند.

شهریاری با بیان این مقدمه، از اختصاص رتبه چهارم حوزه آموزش و برگزاری امتحانات به دانشگاه پیام‌نور استان گلستان از بین ۳۱ استان کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این مقام مربوط به امتحانات نیمسال گذشته است که از طرف معاون آموزشی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور کشور اعلام شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان در پایان دقت در برگزاری درست و به موقع امتحانات، بارگذاری به موقع پاسخ نامه‌ها در سیستم جامع نرم افزاری گلستان، صحت امتحانات، میزان رضایتمندی دانشجویان و ارزیابی ناظران کشوری را از شاخص‌های این انتخاب برشمرد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 10:00
کد مطلب : 775
بازدید : 400 views
دیدگاه های مطلب "پیام‌نور گلستان رتبه چهارم کشور در نحوه برگزاری امتحانات را کسب کرد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021