شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دکتر رستمی ابوسعیدی به مناسبت فرارسیدن 13 آبان پیامی صادر کردمتن پیام بدین شرح است:
بار دیگر سالروز ۱۳ آبان، تداعی گر رویداد عظیم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حرکت شجاعانه دانشجویان و دانش آموزان اسکتبار ستیز پیرو خط امام (ره) است. دانشجویانی که توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در سراسر جهان طنین انداز کنند.
حماسه سیزده آبان نمونه کامل وحدت کلمه بین جوانان دانشجو و دانش آموز بود. وحدت و انسجامی که امروز نیز در تمامی عرصه ها و به ویژه در سنگرهای علم و دانش از سوی جوانان شاهد هستیم و خوشبختانه طی سال های پس از انقلاب با پیشرفت چشمگیر در عرصه های سیاسی، علمی، پژوهشی و فرهنگی ضمن حفظ ارزش های انقلاب، توانستیم روحیه استقلال طلبی، خودباوری و ظللم ستیزی را به جهانیان ثابت نماییم.
اینجانب ضمن تکریم رشادت ها و حماسه آفرینی های دانش آموزان و دانشجویان در این روز بزرگ ، اعلام می نمایم که دانشگاه پیام نور همگام با دیگر دانشگاهیان و اقشار مردم همچون گذشته، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 10:55
کد مطلب : 2145
بازدید : 314 views
دیدگاه های مطلب "پیام دکتر رستمی ابوسعیدی به مناسبت ۱۳ آبان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021