شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMAGE635321593164601949

گردهمایی عاشورایی در سوگ سالار شهیدان با حضور اساتید، کارکنان، دانشجویان و برخی از مسئولین شهرستان خوانسار، در دانشگاه پیام‌نور مرکز خوانسار برگزار شد.

در گردهمایی عاشورایی دانشگاه پیام نور خوانسار که روز گذشته، با حضور اساتید، کارکنان، دانشجویان و برخی از مسئولین شهرستان برگزارشد، حجت الاسلام داودوندی، کارشناس حوزه و دانشگاه، با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع) گفت: نقش حضرت زینب(س) در زنده نگه داشتن قیام عاشورا، غیرقابل انکار و کلیدی است.

حجت الاسلام داودوندی، این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) شخصیتی برجسته در طایفه بنی هاشم بود، افزود: استقامت، قدرت، شهامت، تسلیم نشدن و مقابله در برابر کفر از جمله صفاتی است که از حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا به یادگار ماند.

وی افزود: این بانوی مکرمه، چهل منزل اسارت را طی کردند؛ اما در هیچ مکانی حفظ حیا و حجاب ایشان کمرنگ نشد و این پیام مهمی برای زنان و دختران مومنه دارد که حتی در سخت ترین شرایط نیز حضرت زینب(س) از بصیرت دینی غفلت نکردند.

این کارشناس مذهبی در ادامه گفت: حضرت زینب(س) در حقیقت با همان حجاب و عفت، مردم زمانه خود را که در جهالت به سر می‌بردند، بیدار کرد.

لازم به ذکر است، این مراسم با تبرک دانشگاه به عطر حضور پرچم حرم حضرت اباالفضل العباس(ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات، پایان یافت.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:34
کد مطلب : 908
بازدید : 648 views
دیدگاه های مطلب "گردهمایی عاشورایی در دانشگاه پیام‌نور خوانسار برگزار شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021