جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)
گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین در دانشگاه پیام نور این استان

گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین در دانشگاه پیام نور این استان/ مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور قزوینمراسم گرامیداشت هفته پژوهش امروز با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان قزوین در دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر رضا رسولی در این مراسم اظهار داشت: همزمان با نواخته شدن زنگ پژوهش در کشور، برنامه های هفته پژوهش با برگزاری نمایشگاه و کارگاههای آموزشی و تخصصی در قزوین آغاز شده است.
وی افزود: نمایشگاه هفته پژوهش در ۴۰ غرفه برگزار شده که حدود ۱۸ غرفه به صنعت واگذار شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با عنوان اینکه ۲۸ کارگاه علمی با هدف تولید دانش، در کنار نمایشگاه پیش بینی شده است، تصریح کرد: همچنین یک غرفه برای ارتباط دانشگاه و صنعت و تجاری سازی تولیدات علمی اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه با همکاری رسانه ها همه پژوهش ها را مستند سازی می کنیم، گفت: سه مورد تقاضای خرید تولیدات پژوهشی ارائه شده و تا ۱۰ مورد نیز افزایش خواهد یافت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: در نمایشگاه امسال با همکاری آموزش و پرورش هر روز ۸۰۰ دانش آموز از نمایشگاه دیدن می کنند.
گفتنی است، اختتامیه هفته پژوهش استان قزوین با تجلیل از پژوهشگران برتر استان، روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 0:14
کد مطلب : 4178
بازدید : 272 views
دیدگاه های مطلب "گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین در دانشگاه پیام نور این استان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021