شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دکتر ضماهنی در بازدیداز دانشگاه پیام نور اردبیل:

دکتر ضماهنی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در آستانه سال جدید و در راستای سلسله بازدیدها و ارزیابی های دوره ای از استان ها، پس از حضور در استان اردبیل با مدیران و کارکنان ستاد استان، روسای مراکز و واحدها، اعضای هیأت علمی و کارکنان مرکز اردبیل دیدار و گفتگو کرد.
عضو شورای دانشگاه در نشست عمومی با کارکنان، وحدت و همدلی را رمز موفقیت همه سازمان ها از جمله دانشگاه پیام نور برشمرده و خاطر نشان کرد: «در شرایط امروز، دانشگاهِ ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و وحدت همه آحاد است تا بتوانیم با هم افزایی هر چه بیشتر بر مشکلات موجود فائق آمده و ان شاءالله مسیر تعالی را با سرعت بیشتری طی نماییم.» وی در ادامه کارکنان دانشگاه را از سرمایه های اصلی مجموعه دانسته و ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه مسئولان امر، بر عنایتِ بیشتر به این سرمایه های با ارزش و توجه به نیازهای اصلی و ضروری آن¬ها نظیر موضوع تبدیل وضعیت استخدامی و ترمیم جبران خدمات کارکنان تأکید نمود.
مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در نشست عمومی با اعضای هیأت علمی استان اردبیل، حضور فعّال، موثّر و با انگیزه اساتید در محیط دانشگاه را مولفه اصلی پویایی، شادابی و نشاط مجموعه خوانده و امیدآفرینی در میان دانشجویان برای ساختن فردایی بهتر را رسالت اصلی آن¬ها برشمرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود تعهد و تخصص حرفه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور را مزیت اساسی این دانشگاه در طول سالیان گذشته دانسته و خاطر نشان نمود: «تولیدات فراوان و باکیفیت دانشگاه اعم از مقالات، پایان نامه ها، رساله ها و طرحهای پژوهشی و نیز دانش آموختگانی با تراز کیفی بالا به بخش های خدمات و صنایع کشور در تمامی مقاطع تحصیلی از افتخارات ارزشمند خانواده بزرگ پیام نور است که به برکت کار صادقانه، فعالیت مخلصانه و وحدت در عملِ همه ارکان اعم از ستادی یا صفی، مدیر یا کارشناس، کارمند اداری یا عضو علمی دانشگاه به دست آمده و بر همگان لازم است تا از این دستاورد با اهمیت در راستای بهبود و تضمین کیفیت خدمات دانشگاه صیانت و حفاظت نمایند.»


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:15
کد مطلب : 4475
بازدید : 373 views
دیدگاه های مطلب "دکتر ضماهنی در بازدیداز دانشگاه پیام نور اردبیل"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021