یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مهمترین دغدغه فرهنگی درکشورعدم شناخت مخاطب است

دکتر محمد هادی امین ناجی با بیان اینکه مهم ترین مسئله فرهنگی عدم شناخت مخاطب است، گفت: باید برای هر مخاطب برنامه متفاوتی تدوین شود تا مخاطب شناسی کاملی به وجود آید.
به گزارش روابط عمومی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در نشست با شورای فرهنگی دانشگاه های پیام نور خراسان رضوی و شمالی بر ضرورت افزایش رفتارهای فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه های فرهنگی زیاد است اما کفایت نمی کند باید رفتارهای فرهنگی افزایش یابد.
دکتر ناجی خاطرنشان کرد: ایران تنها تهران نیست، تمام کشور ایران است، به دنبال این هستیم که با کمترین امکانات بالاترین کیفیت را داشته باشیم.
به گفته وی اعتبار شورای فرهنگی نباید با مسائل مالی تقلیل پیدا کند و  با رصد مناسب برنامه های فرهنگی و مشکلات اجتماعی می توانیم برنامه های محوری و مناسبی را ارائه دهیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور عنوان کرد: اعضای شورای فرهنگی کنشگران موثر درحوزه اجتماعی هستند، کسی که کار فرهنگی انجام می دهد باید دغدغه ی فرهنگی نیز داشته باشد.
وی افزود: شورای فرهنگی باید جایی باشد برای هم اندیشی وبحث آسیب های اجتماعی در این شورا مطرح شود و همچنین اتاق فکری باشد برای بررسی مشکلات و اگر این اتفاق بیفتد قطعا برخی از مشکلات اساسی در دانشگاه ها حل می شود.
رئیس دبیرخانه منطقه ۹ دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گفت: اگر می خواهیم شاهد تاثیرگذاری عمیق تر فعالیت های فرهنگی باشیم باید به سمت نوآوری فرهنگی حرکت کنیم و  ما نیز در این زمینه کمک خواهیم کرد تا برنامه ها به نحو احسن اجرا شوند.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 19:41
کد مطلب : 4071
بازدید : 135 views
دیدگاه های مطلب "مهمترین دغدغه فرهنگی درکشورعدم شناخت مخاطب است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021